موسوی: من و مجیدی همدیگر را دوست داریم

مهاجم تیم استقلال گفت: می خواهم آنقدر در استقلال خوب باشم که مثل فرزاد حاتمی به تیم ملی دعوت شوم.

ایمان موسوی  اظهارداشت: بعد از گرفتن MRI مشخص شد که مصدومیتم جدی نیست. پزشکان تیم ملی هم گفتند که برای اطمینان خاطر MRI می گیریم و از اول هم مشخص بود که مصدومیتم جدی نیست. 

وی ادامه داد: از امروز در تمرینات استقلال شرکت می کنم و آماده هستم که در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم. اگر هم در دیدار با پیکان بازی نکردم به این دلیل بود که مصدوم بودم و مشکل دیگری نداشتم. 

موسوی درباره ترافیک خط حمله استقلال گفت: از اینکه کنار مهاجمان بزرگی مثل مجیدی، برهانی و حاتمی هستم لذت می برم. اتفاقا بازیکنی خوب است که بتواند در ترافیک خودش را نشان دهد و فیکس شود. من هم همیشه دوست داشتم به تیمی بروم که رقیبان قدرتمندی داشته باشم و می دانم اگر در این استقلال فیکس شوم هنر کرده ام. به همین دلیل تلاشم را بیشتر می کنم تا بتوانم از این به بعد در ترکیب اصلی قرار بگیرم. 

وی با اشاره به رابطه خوبی که با فرهاد مجیدی دارد، گفت: همیشه آرزویم بوده که کنار فرهاد مجیدی بازی کنم. خوشبختانه رابطه من با مجیدی خیلی خوب است و ما همدیگر را دوست داریم. از کنار او بودن بسیار خوشحالم و تا الان هم چیزهای زیادی از فرهاد یاد گرفته ام. 

موسوی در پایان راجع به دعوت شدن حاتمی به تیم ملی گفت: فرزاد مهاجم خوبی است و از اینکه به تیم ملی دعوت شد خیلی خوشحال شدم. باعث افتخارم است که هم پستی من به تیم ملی دعوت شده است. من هم تلاش می کنم بازیهای خوبی برای استقلال انجام دهم و به تیم ملی دعوت شوم.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: موسوی , مجیدی , فرهاد , فرهادمجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.